پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2900
-
الف
+

پخش قسمت اول برنامه سینمای کوتاه

قسمت اول برنامه جدید «سینمای کوتاه» فردا شب از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

قسمت اول برنامه «سینمای کوتاه» با هدف معرفی فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه و بهتر دیده شدن آنان، فردا شب روی آنتن می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، قسمت اول برنامه «سینمای کوتاه» به فیلم «تمام زمستان‌هایی که ندیده‌ام» ساخته امید خوش‌نظر اختصاص دارد. در این قسمت امید خوش‌نظر درباره اثرش با مخاطبان آی‌فیلم به گفت‌وگو می‌پردازد.

به طور کلی روال کار در برنامه «سینمای کوتاه» این است که ابتدا یک فیلم کوتاه برخوردار از ارزش های تکنیکی و محتوایی پخش خواهد شد، سپس پای صحبت کارگردان آن فیلم خواهیم نشست تا درباره فیلم خود و کلا ساخت فیلم کوتاه و چالش های آن توضیح دهد.

برنامه «سینمای کوتاه» فرصتی ارزشمند برای فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه است تا توانمندی هایشان را بیشتر در معرض دید جامعه هنری قرار دهند و زمینه برداشتن گام های بزرگ‌تر و موثرتر در آینده، برای آنان فراهم شود.

شبکه آی فیلم با امید به این که پخش برنامه «سینمای کوتاه» گامی در جهت رفع موانع ساخت و نمایش فیلم های کوتاه باشد، از همه فیلمسازان این عرصه دعوت می کند برای نمایش آثار خود و حضور در این برنامه، با شبکه آی‌فیلم در تماس باشند.

برنامه «سینمای کوتاه» با اجرای حسام فروتن محصول واحد تولید و هنری شبکه آی‌فیلم است که یکشنبه شب ها ساعت ۲3:۳۰ از این شبکه پخش می شود و تکرار آن دوشنبه ها ساعت ۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

صفحه اختصاصی برنامه سینمای کوتاه

خبری خوش برای سازندگان و دوستداران فیلم کوتاه

سینما آی‌فیلم روایتگر جشنواره فجر ۳۹

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر